Facebook TikTok Instagram LinkedIn
Meniu
Politica de retur

Politica de retur

Home » Suport clienti

Puteti anunta un retur si la sectiunea “Contact” din site, unde la observatii va rugam sa completati datele de identificare ale dumneavoastra, denumirea produsului/produselor dorite pentru returnare daca este un retur partial dintr-o factura sau numarul comenzi si/sau numarul facturi daca returul se refera la toate produsele dintr-o anumita comanda si/sau factura.

 

Un eventual retur poate fi anuntat si telefonic, whatsapp, e-mail: office@palhause.ro sau la sectiunea "Contact" din site.

 

Datele minime necesare procesari unui retur pentru identificare sunt: Nume beneficiar din factura, numar factura si/sau numar comanda daca comanda a fost facuta pe site, denumirea produsului.

 

Returul se poate face in 15 zile de la data facturarii, partial anumite produse sau integral toate produsele din factura, fara nici o justificare, Produsele trebuie sa fie la momentul returului in starea lor in care au fost primite si receptionate de catre Cumparator conform celor stipulate mai jos.

 

Formularul de retur il puteti descarca “aici” 

 

Punctul 13 din contract

 

13.1 Cumparatorul persoana juridica poate solicita returnarea produselor achizitionate din magazinul online palhause.ro in urmatoarele situatii:

 

  • Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.

 

13.2 Produsele au fost livrate eronat de catre Vanzator.

 

  • In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a solutiona incidentul. Daca produsul nu mai este in stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea contravalorii produselor nelivrate. Responsabilitatea Vanzatorului se va rezuma strict la trimiterea pe costul sau a produsului/produselor nelivrate, la returul produsului trimis eronat cu suportarea cheltuielilor de transport sau rambursarea contravalori produsului/produselor incasate dar nelivrate in termen de 48 de ore ( doua zile lucratoare ) de la anuntul facut de Cumparator prin E-mail, telefonic, whatsapp.

 

13.3 Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare).

 

  • Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii produsului respectiv.

 

13.4 Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un e-mail, mesaj, sau telefonic, in care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail: office@palhause.ro

 

13.5 Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite inclusiv ambalajul produsului, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

 

13.6 Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor inclusiv prin spargere, indiore a componentelor, urme de lovituri sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

 

13.7 Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa punctului de lucru: Palhause S.R.L.. Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, nr 1, Timisoara, Cod postal 300016 Tel: 0722-526768.

 

13.8 Pentru retur folositi formularul de retur ce poate fi descarcat aici: "Formular de retur"

 

13.9 In cazul in care se confirma lipsa de conformitate a produsului, Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs identic sau alegerea altor produse. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de Vanzator.

 

13.10 In alte cazuri, decat cele prezentate anterior, Cumparatorul poate returna produsele cumparate in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produselor confirmata prin semnarea AWB la preluarea coletului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Cumparatorului prin serviciul de curierat prin care a primit initial coletul cu produse. Vanzatorul va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractuluI dar nu inainte de a receptiona marfurile returnate si verificarea integritati produsului / produselor. Suma inapoiata Cumparatorului include numai pretul produselor cumparate si returnate la pretul din factura care a insotit produsele catre Cumparator:

 

  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata in acelasi cont al card-ului utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite cu OP suma va fi returnata in acelasi cont utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite cu numerar la sediul Palhause, suma va fi returnata tot in numerar pana in limita a 5000 lei. Daca valoarea facturi depaseste 5000 lei, returnarea contravalori facturi se va face numai prin banca in contul din care a fost receptionata plata initiala a Cumparatorului, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite in sistem ramburs suma va fi returnata in contul pus la dispozitie de catre cumparator, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului, contul pus la dispozitie de Cumparator, trebuie sa fie contul persoanei juridice pentru care a fost emisa factura si trecuta in factura la sectiunea “Beneficiar”.

 

13.11 Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului conform OG 34/2014", prin Telefon/whatsapp sau completand "Formularul de retur" sau prin trimiterea unei solicitari prin e-mail la adresa office@palhause.ro asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate.

 

  • Acest drept de returnare se aplica numai produselor comandate si platite prin intermediul site-ului palhause.ro

 

13.12 Cumparatorul NU poate denunta unilateral (in conditiile O.G.34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, produse de igiena intima si produse care vin in contact cu mucoasele (de exemplu: protectii dentare, irigatoare, cani, obiecte pentru dentitie, nebulizatoare, aspiratoare bucale/nazale, etc.); si care au fost desigilate de consumator.

 

13.13 Furnizarea de produse al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara; furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator; furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente.

 

13.14 Contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere.

 

13.15 Contracte incheiate in cadrul unor licitatii.

 

13.16 Conform O.G. 34/2014 dreptul de retur ale consumatorului NU se adreseaza PERSOANELOR JURIDICE si nici pentru cazul cind produsele sunt precomandate, platite si ridicate de la sediul sau punctele de lucru ale Palhause S.R.L, prin exceptie sunt doar produsele care sunt precomandate, platite si neridicate de la sediul sau punctele de lucru ale Palhause S.R.L.

 

13.17 Cumparatorul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate direct de catre Cumparator.

 

13.18 Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

 

13.19 NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu sigiliul si etichetele intacte, sa nu fie, folosite, uzate si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.)

 

 

Abonare
Newsletter
Cu ce ne ocupam?
Cu ce ne ocupam?
Servicii debitare Pal Melaminat/MDF
Servicii debitare Pal Melaminat/MDF
PAL-ul este materie primă pentru fabricarea mobilierului și elementelor de finisaje interioare iar pentru asta este nevoie de debitare iar aceasta se realizeaza cu un circular de debitat în pachet
Aplicare Cant pe Pal Melaminat/MDF
Aplicare Cant pe Pal Melaminat/MDF
Cantul este o fâșie de hârtie specială sau de plastic, ce se aplică pe marginea mobilierului de PAL. Cantul joacă un rol important în cum arată mobilierul cât și protejează piesele de mobilier împotriva infiltrațiilor de apă și dau un aspect îngrijit al ...
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Depozitare & Transport
Depozitare & Transport
Deținem un depozit de materiale unde puteți găsi o gamă largă de produse. Oferim servicii de transport atât în oraș cât și în afara judetului în cel mai scurt timp posibil.
Blog PalHause
Ultimele noutati
Noua achizitie Palhause 2024: Rover A de la Biesse – un singur CNC pentru toate prelucrările
13 / noi
Noua achizitie Palhause 2024: Rover A de la Biesse – un singur CNC pentru toate prelucrările

Rover A este un CNC complet și complex care poate face orice fel de prelucrare, putând fi personalizat în funcție de cerințele fluxurilor de producție. Prelucrează cu precizie foarte mare piese cu forme dintre cele complexe din lemn, PAL, MDF sau materiale compozite datorită electromandrinei electrice HSD de 13 kW cu rotație de 360 grade. Sistemul electronic de poziționare (EPS) permite reconfigurarea automată a întregii zone de lucru într-un timp foarte scurt. Consolele și ventuzele acționate independent de zona de prelucrare permit efectuarea simultană a mai multor operații. De exemplu, în timp ce unele piese se deplasează și sunt fixate într-o parte a utilajului, în cealaltă parte alte piese sunt prelucrate cu precizie milimetrică. Un atuu important al CNC-ului Rover A este sistemul de exhaustare performant care asigură eliminarea resturilor de prelucrare din zona de lucru, prelungind astfel viața frezelor. Este echipat cu o bandă motorizată pentru îndepărtarea așchiilor și resturilor, deflector gestionat prin comandă numerică și capotă de aspirație reglabilă cu 13 poziții (pentru 5 axe de prelucrare). Eliminarea foarte rapidă a resturilor de prelucrare reduce efectul abraziv al acestora asupra sculei ce face prelucrarea (freze, burghie). Astfel, costul de întreținere al utilajului se reduce simțitor.
PALHAUSE
Facebook TikTok Instagram LinkedIn