Facebook TikTok Instagram LinkedIn
Meniu
Cum cumpăr

CUM CUMPAR DIN MAGAZINUL ONLINE palhause.ro

 

Dorim sa va raspundem cat mai prompt si eficient atunci cand cautati un produs pe site-ul magazinului nostru. Portofoliul magazinului on-line este in continua dinamica prin adaugarea de produse noi.

Cateva sfaturi pentru a castiga timp, pentru a plasa cat mai corect o comanda si pentru a evita confuziile.

Pentru a plasa o comanda pe site sau telefonic, trebuie sa aveti o adresa valida de e-mail care va fi asociata contului dumneavoastra de pe palhause.ro si prin intermediul careia vom derula ulterior comunicarea dintre noi.

 

Pasul 1 – alegerea produselor

 

1.1  Navigarea prin portofoliul online, este simpla si se poate face prin parcurgerea categoriilor principale de produse si alegerea subcategoriei din fiecare categorie principala listate in partea de sus a paginii site-ului.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{71},13,5.854167

1.2  Puteti deasemenea sa cautati produsul in motorul de cautare, introducand partial sau complet denumirea produsului cautat. Puteti introduce un termen general (de exemplu: pal, mdf, agt, gizir, blum, Hafele) astfel vor fi afisate toate produsele respective indiferent de marca sau producator.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{82},13,5.854167

1.3  Odata identificat produsul, il puteti adauga in cos daca produsul solicitat are variante de produs, referitoare la culoare, marime etc, va trebui sa intrati pe pagina produsului si sa selectati o varianta disponibila, pentru care tot aici puteti selecta si cantitatea dorita.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{93},13,6

1.4  Puteti adauga sau scoate din produse favorite articolul dorit.

 

Daca in loc de un cos de cumparaturi este afisat un telefon, inseamna ca produsul nu il gasit in stoc dar puteti face o comanda telefonica sau whatsapp, pentru o livrare in cel mai scurt timp daca produsul se gaseste in stocul furnizorului.

 

Daca produsul nu este disponibil, va fi afisat textul “comanda telefonic”, suntem aici gata sa va raspundem telefonic sau whatsapp pentru o rapiditate maxima de procesare a solicitarii si oferirii unui raspuns referitor la disponibilitatea in stoc furnizor si termen de livrare cat mai scurt.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{124},13,6.041667

Pasul 2 – cosul de cumparaturi

 

 

2.1 Direct din pagina principala pentru produse fara variante si din pagina produsului unde stiti ca puteti alege o anumita culoare sau marime a produsului respectiv apasand butonul “adauga in cos”. Acest lucru nu obliga la cumpararea produsului deoarece puteti sterge produsul sau micsora cantitatea si din sectiunea “cosul meu” din partea de sus a paginii.

In pagina de produs se gaseste si descrierea succinta a produsului.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{155},13,6

2.2 Apasand butonul “adauga in cos” se va deschide un pop-up pentru 5 secunde de unde puteti naviga care cosul de cumparaturi sau puteti continua cumparaturile apasand butonul. Acest pop-up va disparea dupa 5 secunde, pagina va ramane unde ati fost ultima data in site.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{166},13,5.979167

Pasul 3 – autentificare/inregistrare

 

3.1  Pentru a va autentifica sau crea un cont nou, trebuie sa apasati butonul “Login” din partea de sus a ecranului si sa urmati pasii de mai jos.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{187},13,5.979167

3.2  Daca aveti deja un cont creat, va puteti autentifica cu datele inregistrate deja anterior, introducand adresa de e-mail folosita la inregistrare si parola.

Nota: daca ati uitat parola o puteti recupera, daca nu mai cunoasteti nici una din datele de autentificare, va rugam sa ne sunati, in urma unei verificari prealabile, veti putea recupera informatia despre adresa de e-mail folosita la inregistrare.

Title: Image download failed. - Description: F,{b9b39217-65b4-436f-b739-d2d2456f09ff}{203},13,6.041667

3.3  Daca nu aveti un cont creat, va puteti crea unul nou apasand butonul “Nu am un cont” si sa urmati pasii de mai jos.

 

  • Puteti crea un cont daca sunteti persoana juridica – producator de mobila conform punctului 1.1 din sectiunea “Termeni si Conditii”.
  • Contul va fi creat in urma completarii datelor solicitate din formular, datele marcate cu * fiind minime necesare obligatorii. Avem nevoie de aceste date conform punctului 1.5, 1.6 si 1.7 din sectiunea “Termeni si Conditii".
  • Validarea contului se face dupa ce ati citit si sunteti de acord cu sectiunea ”Termeni si Conditii” prin apasarea butonului “Creati cont”.

 

Odata creat contul, in pagina contului puteti stoca si modifica oricand informatiile de contact, adresele de facturare si de livrare pentru plasarea comenzilor. Tot aici aveti informatiile actualizate despre istoricul comenzilor, statusul lor pentru cele in curs de derulare, sa vizualizati comenzile anterioare facute in mod detaliat.

Title: Image download failed. - Description: F,{5e8c0ea1-11aa-4914-8f27-e5a23acf2283}{22},13,6.145833

Pasul 4 – optiuni de facturare si livrare

 

4.1  Facturarea produselor se face conform datelor din certificatul de inmatriculare, adresa sediului sau a punctului de lucru inregistrate la Camera de Comert din judetul dumneavoastra. In momentul introduceri datelor referitoare la codul dumneavoastra fiscal (C.U.I. sau C.I.F.) sistemul de facturare pe care il avem, va solicita o validare automata de pe serverele A.N.A.F. pentru a prelua datele dumneavoastra de facturare. Va rugam introduceti corect aceste date in contul de client.

 

Datele de facturare se introduc in campurile dedicate acestiu scop cum este exemplificat in poza de mai sus.

 

Datele de livrare pot sa fie diferite fata de datele de facturare. In cazul in care doriti ca materialele pe care le trimitem prin curierat sa ajunga la o alta adresa decat cea de facturare, va rugam sa acordati atentie acestui aspect si sa completati datele de livrare unde vor fi aduse coletele.

Ori de cate ori doriti sa modificati aceste date, o puteti face din contul dumneavoastra.

Title: Image download failed. - Description: F,{5e8c0ea1-11aa-4914-8f27-e5a23acf2283}{68},13,6.020833

Pasul 5 – optiuni de plata

 

Selectati optiunea potrivita pentru modalitatea de plata pe care o agreati.

 

Optiunile de plata, online, transfer bancar, numerar la curier, plata la termen, le puteti vizualiza pe larg in sectiunea “Modalitati de plata”

 

5.1  Pentru optiunea de plata prin card bancar, veti fi directionat catre pagina procesatorului de plati PayU. Dupa autentificarea cardului si verificarea tranzactiei, veti primi un mesaj de confirmare a platii.

 

Pentru plata prin card bancar nu se percepe nici un comision.

 

5.2  Pentru plata prin transfer bancar, trebuie sa consultati contractul pe care il aveti cu banca la care aveti cont, puteti avea un comision minim perceput de banca dumneavoastra sau puteti sa aveti comision zero chiar daca plata este facuta de la o banca diferita de cele la care noi avem deschis cont in RON. Indiferent de situatie daca faceti un transfer si aveti cont la aceeasi banca ca si noi respectiv Banca Transilvania si plata este in contul aceleiasi banci, nu veti avea comision.

 

5.3  Pentru plata in numerar la curier, va trebui sa achitati curierului contravaloarea produselor comandate, pentru confirmare veti semna pe AWB in format pe hartie sau pe dispozitivul electronic al curierului. Curierul va emite o chitanta corespunzatoare cu valoarea achitata. Datele pentru chitanta trebuie sa fie datele firmei pentru care ati facut comanda, codul fiscal (C.U.I. sau C.I.F.) va fi necesar la emiterea chitantei. Va rugam verificati valoarea inscrisa pe chitanta sa corespunda cu valoarea achitata curierului.

 

5.4  Pentru plata directa la agentul nostru de vanzari, veti primi chitanta corespunzatoare platii. Va rugam verificati valoarea inscrisa pe chitanta sa corespunda cu valoarea achitata curierului.

Pasul 6 – finalizarea comenzii

 

6.1  Inainte de a inregistra comanda, va rugam sa verificati urmatoarele:

  • Sumarul comenzii cu produsele puse in cos si cantitatea dorita
  • Datele de facturare si daca doriti livrarea la o alta adresa, reverificati adresa de livrare
  • Metoda de plata aleasa de dumneavoastra, conform optiunilor de plada de la “Pasul 5”
  • Sectiunea “Termeni si conditii” si in urma citirii acesteia sa bifati butonul de confirmarea citirii
  • Daca ati acordat atentie acestor puncte, puteti finaliza comanda apasand butonul aferent finalizarii comenzii

 

Precizam ca plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza cumparatorului rezervarea si/sau livrarea produsului/produselor comandate.

Comanda dumneavoastra va fi analizata si dupa verificarea tuturor datelor necesare incheierii tranzactiei comerciale, vom trimite un e-mail care va contine fie acceptarea comenzii fie alte informatii necesare pentru finalizarea comenzii.

 

Momentul acceptarii comenzii dumneavoastra constituie incheierea contractului la distanta (vedeti si sectiunea “Termeni si conditii”) si demararea livrarii conform conditiilor de livrare si plata alese.

 

Comanda poate fi anulata din contul dumneavoastra in termen de maxim 1 ora de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Finalizat. Daca va razganditi ulterior si comanda a plecat de la noi avand status Finalizat, puteti face returul produsului, produselor (coletului) conform instructiunilor din sectiunea “Politica de retur”

 

6.2  Daca doriti sa primiti informatii despre promotii si noutati va puteti abona la Newsletter. O data ce sunteti abonat, daca nu mai doriti sa primiti informatii, puteti anula aceasta comanda oricand doriti, prin selectarea optiuni de “Dezabonare” din cadrul oricarui e-mail primit de la acest gen de abonare.

 

Rezumatul informatiilor din site le gasiti mai jos in sectiunile  “Informatii”, “Magazin online”, Suport clienti”  Va multumim pentru ca ne-ati ales! Impreuna cu fiecare dintre dumneavoastra ne dorim sa avem un parteneriat onest si corect in care sa fiti multumit de suportul nostru si serviciile oferite!

 

Pentru orice ajutor referitor la folosirea site-lui Palhause.ro va rugam sa ne contactati la tel 0722-526768 sau in sectiunea “Contact” sau prin e-mail la adresa office@palhause.ro

 

 

 

Abonare
Newsletter
Cu ce ne ocupam?
Cu ce ne ocupam?
Servicii debitare Pal Melaminat/MDF
Servicii debitare Pal Melaminat/MDF
PAL-ul este materie primă pentru fabricarea mobilierului și elementelor de finisaje interioare iar pentru asta este nevoie de debitare iar aceasta se realizeaza cu un circular de debitat în pachet
Aplicare Cant pe Pal Melaminat/MDF
Aplicare Cant pe Pal Melaminat/MDF
Cantul este o fâșie de hârtie specială sau de plastic, ce se aplică pe marginea mobilierului de PAL. Cantul joacă un rol important în cum arată mobilierul cât și protejează piesele de mobilier împotriva infiltrațiilor de apă și dau un aspect îngrijit al ...
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Servicii dublaj Pal melaminat/MDF
Depozitare & Transport
Depozitare & Transport
Deținem un depozit de materiale unde puteți găsi o gamă largă de produse. Oferim servicii de transport atât în oraș cât și în afara judetului în cel mai scurt timp posibil.
Blog PalHause
Ultimele noutati
Noua achizitie Palhause 2024: Rover A de la Biesse – un singur CNC pentru toate prelucrările
13 / noi
Noua achizitie Palhause 2024: Rover A de la Biesse – un singur CNC pentru toate prelucrările

Rover A este un CNC complet și complex care poate face orice fel de prelucrare, putând fi personalizat în funcție de cerințele fluxurilor de producție. Prelucrează cu precizie foarte mare piese cu forme dintre cele complexe din lemn, PAL, MDF sau materiale compozite datorită electromandrinei electrice HSD de 13 kW cu rotație de 360 grade. Sistemul electronic de poziționare (EPS) permite reconfigurarea automată a întregii zone de lucru într-un timp foarte scurt. Consolele și ventuzele acționate independent de zona de prelucrare permit efectuarea simultană a mai multor operații. De exemplu, în timp ce unele piese se deplasează și sunt fixate într-o parte a utilajului, în cealaltă parte alte piese sunt prelucrate cu precizie milimetrică. Un atuu important al CNC-ului Rover A este sistemul de exhaustare performant care asigură eliminarea resturilor de prelucrare din zona de lucru, prelungind astfel viața frezelor. Este echipat cu o bandă motorizată pentru îndepărtarea așchiilor și resturilor, deflector gestionat prin comandă numerică și capotă de aspirație reglabilă cu 13 poziții (pentru 5 axe de prelucrare). Eliminarea foarte rapidă a resturilor de prelucrare reduce efectul abraziv al acestora asupra sculei ce face prelucrarea (freze, burghie). Astfel, costul de întreținere al utilajului se reduce simțitor.
PALHAUSE
Facebook TikTok Instagram LinkedIn